Utorak, Jun 19, 2012

Kancelarijski namestaj

Mnogi od nas ne shvataju važnu ulogu kancelarija u našim životima. Sve više i više ljudi provode većinu svoje nedelje u kancelarijama. Zato bi trebalo da pokušate da napravite kancelarijski prostor kao prijatno i inspirativno mesto. Većina ljudi ne zna da dekor njihove kancelarije i kancelarijski nameštaj imaju veliki uticaj na njihovu produktivnost na poslu.

Prva stvar koju treba da razmotrite je kakve promene mozete da izvedete u kancelariji. Uvek prvo tražite dozvolu od menadžmenta ili/i od vlasnika vašeg lokala ako želite npr. da krecite ili da postavljate police. Kada znate šta vam je dostupno onda možete da počnete proces planiranja.

 

Planiranje

Prvi korak u procesu planiranja je (naravno) određivanje vašeg budžeta. Kada odredite tačno koliko ste u mogućnosti da potrošite na renoviranje kancelarije, možete da počnete sa sastavljanjem liste promena koje biste želeli da napravite. Ovaj spisak može da uključuje stvari kao što su farbanje kancelarije u boju koja vam odgovara, zamena kancelarijske opreme ili nov kancelarijski namestaj, kao i nabavka ergonomskih (udobnijih) stolica .

Zatim možete da napravite grub crtež vaše kancelarije kako bi ste osmisli što bolje novi izgled vašeg radnog mesta. Ne zaboravite da izmerite prostor, jer će vam to pomoći u kupovini kancelarijskog nameštaja, kako posle ne biste imali problema. Mnogi ljudi takođe vole da izaberu temu za dizajn. Tеma može biti nešto što odgovara vašem ličnom ukusu, ili imidžu vaše firme.

 

Organizovanje prostora

Kada završite sa planiranjem, izbacite sve iz kancelarije. Budite pažljivi jer stvari mogu biti teške, posebno kancelarijski stolovi, vidite da unajmite stručnu pomoć. Možete da sortirate stvari u grupama. Ovo će vam pomoći da se otarasite nepotrebnih stvari koje samo prave gužvu u vašoj kancelariji. Ove grupe se mogu podeliti:

-u stvari koje se mogu baciti

-stvari koje su mogu preprodati

-stvari koje vama više ne koriste, a mogu poslužiti vašim kolegama 

-stvari koje treba da se vrate u kancelariju.

Stvari koje treba da se vrate u kancelariju mogu se dalje podeliti, tako da budu sortirane prema tome koliko ih često koristite. Naravno, stvari koje se često koriste biće smeštene blizu vas i lako dostupne.

 

Dekor u kancelariji

Kao što smo gore naveli mogli biste da obojite kancelariju u boje po vašem izboru radi prijatnijeg osećaja. Pošto se boja osuši počnite da unosite nameštaj u kancelariju. Sada bi bio pravi trenutak da se igrate sa različitim aranžmanima nameštaja kako bi pronašli najbolju kombinaciju. Postavljanje (montažnih) polica dodaje karakter i prostor u kancelariji. Pošto ste postavili nameštaj kako želite, možete da vratite ostatak opreme u kancelariju. Zapamtite da ne stavljate previše nepotrebnih stvari kako kancelarija ne bi igledala natrpano.

[Odgovori]

mudro vrlo mudro ..!praticu savete!":)

Comment by koja (06/21/2012 13:10)

Dodaj komentar

Dodaj komentar





Zapamti me