Utorak, Jun 19, 2012
Kancelarijski namestaj
Mnogi od nas ne shvataju važnu ulogu kancelarija u
našim životima. Sve više i više ljudi provode većinu svoje nedelje u kancelarijama. Zato bi trebalo da pokušate da napravite kancelarijski
prostor kao prijatno i inspirativno mesto. Većina ljudi ne zna da dekor njihove kancelarije i kancelarijski nameštaj imaju veliki uticaj na njihovu
produktivnost na poslu.
Prva stvar koju treba da
razmotrite je kakve promene mozete da izvedete u kancelariji. Uvek prvo tražite
dozvolu od menadžmenta ili/i od vlasnika vašeg lokala ako želite npr. da krecite ili da postavljate police. Kada znate šta vam je dostupno onda
možete da počnete proces planiranja.
Planiranje
Prvi korak u procesu planiranja je (naravno) određivanje vašeg budžeta. Kada odredite tačno
koliko ste u mogućnosti da potrošite na renoviranje kancelarije, možete da počnete sa sastavljanjem
liste promena koje biste želeli da napravite. Ovaj spisak može da uključuje
stvari kao što su farbanje
kancelarije u boju koja vam odgovara, zamena kancelarijske opreme ili nov kancelarijski
namestaj, kao i nabavka ergonomskih (udobnijih) stolica .
Zatim
možete da napravite grub crtež vaše kancelarije kako bi ste osmisli što bolje
novi izgled vašeg radnog mesta. Ne zaboravite da izmerite prostor, jer će vam to pomoći u kupovini kancelarijskog nameštaja, kako posle ne biste imali problema. Mnogi ljudi takođe vole da izaberu
temu za dizajn. Tеma može biti nešto što odgovara vašem ličnom ukusu, ili imidžu vaše firme.
Organizovanje prostora
Kada završite sa planiranjem, izbacite sve iz kancelarije. Budite pažljivi jer stvari mogu biti teške, posebno kancelarijski stolovi, vidite da unajmite stručnu pomoć. Možete da sortirate
stvari u grupama. Ovo će vam pomoći da se otarasite nepotrebnih stvari koje samo prave gužvu u
vašoj kancelariji. Ove grupe se mogu podeliti:
-u stvari koje se mogu baciti
-stvari koje su mogu preprodati
-stvari koje vama više ne koriste, a mogu poslužiti vašim kolegama
-stvari koje treba da se vrate u kancelariju.
Stvari koje treba
da se vrate u kancelariju mogu se dalje podeliti, tako da budu sortirane prema tome koliko ih često koristite. Naravno, stvari koje se često koriste biće smeštene blizu
vas i lako dostupne.
Dekor u kancelariji
Kao što smo gore naveli mogli biste da obojite kancelariju u boje po vašem izboru radi prijatnijeg osećaja. Pošto se boja osuši počnite da unosite nameštaj u kancelariju. Sada bi bio pravi
trenutak da se igrate sa različitim aranžmanima nameštaja kako bi pronašli najbolju kombinaciju. Postavljanje (montažnih) polica dodaje karakter i prostor u kancelariji. Pošto ste postavili nameštaj kako želite, možete da vratite ostatak opreme u kancelariju. Zapamtite da ne stavljate previše nepotrebnih stvari kako kancelarija ne bi igledala natrpano.
mudro vrlo mudro ..!praticu savete!":)